søndag 13. mars 2011

Tilbakemeldinger fra Australia


For en tid tilbake annonserte jeg i forskjellige nettbaserte aviser i området rundt Tasmania i Australia for å høre om noen kjente til slektningene mine der nede. Og det må jeg si at folk er utrolig hjelpsomme! Det har poppet inn mailer i innboksen min fra Australiere som har hjulpet meg med mange spørsmål.
 Siste mailen som kom, kunne fortelle meg når min oldefars nevø, Fredrik Willy døde og hvor han er begravet. Det finnes et register på denne siden: Millingtons som jeg forstår er et begravelsesbyrå i Hobart distriktet. Der kan du søke på fornavn og etternavn for å finne begravede personer. For meg som ikke er kjent med de forskjellige "søkemulighetene" i Australia, har min aktivitet på nettavisene gitt supre resultater. Folk er rette og slett veldig hjelpsomme, og takk for det. Jeg har erfart at det er bedre å kontakte for mange en noen få. Om du er på jakt etter noen slektninger, uansett hvor i verden så er min oppfordring: Send så mange forespørsler til så mange som mulig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ta en titt på dette også:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...